Продавець ALIT інтернет-магазин електричних систем обігріву та товарів для дому розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик

Перепрошуємо, на даний момент ми не можемо швидко обробити Ваше замовлення. В найближчий час ми першочергово приймемо його в роботу. Дякуємо за звернення та за Ваше терпіння і розуміння... За терміновою необхідністтю, прохання звернутись до нас за тел.0972777594 З повагою команда АLIT :)

+380 (99) 219-38-30
+380 (97) 277-75-94
+380 (73) 063-17-17
інтернет-магазин систем: електрична тепла підлога, сніготанення, обігрів труб, контроль обігріом

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар, заказанный в нашем Интернет-магазине, вы можете вернуть (обменять) в течение 14 дней, не считая дня покупки, согласно закону Украины «О защите прав потребителя», если этот товар не попадает в перечень товаров надлежащего качества, которые не подлежат обмену (возврату) согласно Постановления Кабинета Министров Украины №172. Условия для возврата или обмена товара: - Товар должен быть исправным и полностью укомплектован - Наличие оригинальной и неповрежденной упаковки - Соблюдение товарного вида (отсутствие следов эксплуатации) Перед тем, как вернуть товар, необходимо обязательно связаться с менеджером для оформления заявки на возврат. Возврат также осуществляется по Новой почте (за счет покупателя) или же в пункте самовывозов (только в г.Ровно). После возврата товара при условии сохранения его потребительских свойств и товарного вида, а также наличии расчетного документа, осуществляется возврат денежных средств в течение 14 дн. после отправки

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner